ik ben belgiun nationaliteit. werken als softwareprogrammeur. mijn moeder woont buiten het EU-land in Azië.
welk recht is van toepassing om mijn moedervisum aan te vragen, zodat ze bij mij kan blijven.
gelieve mij te adviseren aub.
Het zal me niet in dank afgenomen worden, maar ik heb zo'n beetje de indruk dat u vooral op alle mogelijke manieren een echte sponsor zoekt , namelijk onze gemeenschap en haar voorzieningen. Verder geen commentaar.Zo ja, dan wil ik graag naar een professionele advocaat gaan en visum / sponsor aanvragen. Laat het me weten.
Neen, kan allemaal niet.Ik koop een huis met kantoorruimte (commercieel huis).
Mijn broer is accountant en ik ben softwareadviseur / mentor / programmeur.
als ik het kantoor als accountant en softwarebedrijf maak. Kan ik visum aanvragen op basis van economische voorwaarden voor mijn broer en moeder? Waar ik mijn moeder presenteer als kantoorbeheer, onderhoudstaak. Zodat ze valt in de termen van economische wetgeving. Omdat ik mijn woning in België ook op basis van de economische wetgeving heb gekregen.
Mijn familieleden moeten beiden in economische wetgeving vallen, nietwaar? Is dat mogelijk?
Zo ja, dan wil ik graag naar een professionele advocaat gaan en visum / sponsor aanvragen. Laat het me weten.