Dag,
Als grensarbeider woon ik in België en werk ik in Nederland. Normaliter heb ik buiten het betalen van loonheffing van mijn werkgever, niets te maken met belastingdienst Nederland. Mijn werkgever heeft me vandaag geïnformeerd dat Nederlandse belastingdienst wegens achterstallen loonbeslag heeft gelegd. Ik wist van niets dus gebeld naar belastingdienst. Nu blijkt dat zij alle correspondentie (aangifte, aanslagen, herinneringen, ,,,,) naar een oud huisadres hebben gestuurd waar ik al meer dan 15 jaar niet meer woon. Zij vertelden me dat ik dat zelf had moeten doorgeven (dat ik me correct heb in- en uitgeschreven, dat mijn werkgever het juiste adres veranderde daar niets aan).
Bij verdere navraag bleek dat de achterstallen over een 3 - tal jaren gaan (wellicht heeft de BD steekproefgewijs verzoek tot aangifte gedaan waar ik dus niet op heb gereageerd) en voor een groot gedeelte bestonden uit ambtshalve aanslag en boetes.
Ik krijg de aanslagen nog toegezonden. Heeft iemand enig idee of en hoe ik nu bezwaar kan maken? Want termijnen zijn voorbij ...