Ik heb de route dezelfde morgen nog opgezocht voor ik vertrok. Google gaf 7 minuten aan. Ik ben een half uur op voorhand vertrokken. Bovendien heb ik een gps app op mijn smartphone die geen verbinding nodig heeft om te werken. Maar toen ik aan het deel van de route kwam waar ik niet zeker meer van mijn stuk was en mijn smartphone wou nemen, bleek ik die thuis vergeten te zijn. Omdat ik meende de sportzaal zo ook wel te kunnen vinden, ben ik doorgereden om toch maar zeker niet te laat te komen. Helaas heb ik er niet bij stil gestaan dat de buurt van Het Geleeg in Leopoldsburg een wirwar van straatjes is. Ook had ik niet verwacht dat nota bene een sportzaal, nergens aangegeven zou staan.
De verkiezingen starten pas om 8 uur terwijl ik om 10 na 7 al op het bureau verscheen en meer dan bereid was om te blijven. De voorzitter had volgens mij er ook voor kunnen kiezen om degene met de jongste kinderen naar huis te laten gaan en mij in de plaats achter die tafel te zetten (ik heb geen kinderen). Maar hij koos ervoor om me af te snauwen en geen kans te geven!
En ik werk in een magazijn als orderpicker en heb op de schoolbanken mijn broek versleten voor een opleiding tot decoratief en reclameschilder, niks hoog afgestudeerde dus.
Sorry, maar ik vindt de bureaucratie rond de verkiezingen gewoon onmenselijk geworden. zich vergissen is menselijk zeggen ze maar blijkbaar geld dit niet voor iedereen