Heeft je school geen DPO (Data Protection Officer) ?
Bij deze persoon kan je dit kenbaar maken.
op zijn minst kunnen ze de http access al blokkeren dit zou relatief snel moeten kunnen.
Moet ik eens nagaan, maar ze zullen die HTTP access niet relatief snel kunnen blokkeren vermits het een site is voor het school en niet van het school. Het is een site om oefeningen op te maken (die dan ook op punten staan).
Volledig off topic, staan daar zoveel geheimen op, dat dit zo versleuteld hoef te worden ???
Staan er veel geheimen in uw emails? Als dat niet het geval is zou u dan uw email adres en wachtwoord naar mij kunnen doorsturen?
Om op de vraag te antwoorden: nee, er staan geen 'geheimen' in. Wat wel 'vervelend' is is dat als iemand (persoon A) toegang krijgt tot iemand anders (persoon B) zijn account kan A ervoor zorgen dat B 1 of meerdere vakken opnieuw moet doen. Daarnaast weet ik zeker dat een merendeel van de studenten op mijn hogeschool éénzelfde wachtwoord gebruikt voor al zijn accounts. Dus als 1 site kwetsbaar is zijn ineens al je accounts kwetsbaar. Als dit het geval is kan persoon B zelfs persoon A volledig uitschrijven of in een andere richting inschrijven.