Beste,
ik heb enkele weken terug een ander huis gekocht en woon nu effectief op dit adres. Nu heb ik al enkele malen deurwaarders gehad en blijkt dat de vorige bewoners van dit huis (het waren huurders en bijgevolg hebben wij geen contactgegevens van hen, volgens de buurt zouden ze naar het buitenland zijn) de vestigingszetel van hun bvba niet hebben verwijderd op ons adres.
De deurwaarder deelde mee dat we hier iets aan moeten doen, gezien zij anders het recht hebben om onze inboedel aan te slaan.
Ik heb wat op internet gezocht hoe een vestigingszetel kan gewijzgd worden. Hierdoor ben ik terecht gekomen bij Eumonia, zij kunnen de vestigingszetel enkel wijzigen op vraag van de zaakvoerder en hebben mij verwezen naar de rechtbank van Koophandel. Ik heb contact gehad met de rechtbank van koophandel, maar ook zij kunnen de vestigingszetel niet wijzigen op mijn vraag. Zij hebben mij geadviseerd om bij de politie een PV te laten opmaken, zodat ik iets in handen heb moesten er deurwaarders komen.
Graag zou ik willen weten of iemand dit nog al voor heeft gehad? En hoe dit probleem toen aangepakt werd? Ik zou graag hebben dat de vestigingszetel hier verdwijnt, aangezien ik niet in problemen wil komen.
Alvast bedankt voor uw reactie.