Hallo iedereen,
Aangezien ik mijzelf geen raad meer weet vraag ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Wij zitten met een ernstig burenprobleem, dat al maanden aan de gang is. Wij zijn 1 jaartje geleden verhuisd en wij hebben regelmatig problemen met onze buren. Ze roken wiet, dealen drugs, ze spelen luide muziek tot 4 uur snachts zodat we ervan wakker worden etc, we hebben hun al aangesproken over die feiten maar ze doen er niets aan en ons hele huis en gang ruikt naar wiet. Wij wonen boven hun namelijk. Vorig jaar in Juli is er een inval geweest van het politieteam en is de vader 6 maanden in de gevangenis geweest. Nu is hij terug gaat de hele drugs situatie weer aan de gang. Nu dit is niet het hoofdprobleem maar 1 van. Ons huurcontract verbied huisdieren en ook dat van hun en ze hebben een hond die losloopt in onze gezamelijke tuin. Hij doet zijn behoeften overal en het gras is meer bruin dan groen, ze doen er ook totaal niets aan maar ze verplichten ons wel om het gras af te maaien. Wij hebben al verschillende keren gaan klagen bij de huisbazin maar die doet hier niets aan. Echt helemaal niets. Wijkagent is geweest en we hebben alles uitgelegd, die is met de buren gaan praten maar die zeiden dat ze van niets wisten en dat we binnen in hun huis filmen, dat waarschijnlijk omdat we zeiden dat we beelden hadden van de hond. De hond is ondertussen overleden 2 maanden geleden en we hoopten dat de last voorbij was maar nu hebben ze al een nieuwe hond. Gaat over een duitse scheper, elke keer dat we in onze tuin komen, komt hij naar ons en blaft hij en toont hij zijn tanden inclusief grommen. Het gaat echt over 5 cm tussen zijn mond en ons lichaam. Ze zeggen altijd dat hij niets doet en ze lachen er dan mee. We hebben kinderen en die hond wilt ook onze kinderen aanvallen wat totaal geen fijn gevoel geeft, wij betalen net zowel voor de tuin en we kunnen niet buiten komen. Vandaag is er nog 1tje wenend naar binnen gekomen. Ik weet niet meer wat doen. De huisbasin verwittigen helpt niet want ze doet niets. De wijkagent net zo min.
Iemand advies of ervaringen?
Bedankt