#15 , 07 aug 2017 23:09
Exenephon
Ik ben terecht gekomen bij de jeugdrechtbank omdat iemand een valse meldiing heeft gedaan bij de politie, dat ik aggressief ben.
Politie zelf heeft mij nooit ondervraagd en ook geen onderzoek gedaan.
Procureur des koninsgs verwijst het vwrerslag PV naar jongeren welzijn en hun weer naar jeugdrechtbank omdat de kinderen niet met ze wilden praten. Dit door angst van bepaalde gebeurtenissen van buiten af.
Ik wil wel meer vertellen maar ik wil ook niet alles op forums open gooien.
Mensen zijn meer geïnteresseerd in waarom dit en waaarom dat, dus ik word al vooroordeeld alvorens ik antword krijg op welke recht en wet van toepassing is bij bepaalde handelingen waarover ik vragen stel.
Ik ben nog nooit in aanmerking gekomen met politie. Ik ben vroeger leesmama geweest en vrijwillig werk gedaan voor kinderen.
En doe dit nog steeds. Mensen kennen ons van buiten maar ook van binnen.
Nog nooit is er iets van problemen geweest nog op school nog daarbuiten de school.
Nog nooit heeft iemand geklaagd over mij nog nooit een school of een persoon.
Ik wil graag advies daarom ben ik hier. Ik heb geen rechten gestudeerd maar lezen en schrijven kan ik wel.
Ik ben ook geen betweter maar wat ik nu mee maak en waar ik in bevind is dat het echt echt ver boven ons per is.
In de beschikking zelf zijn deze artikelen bepaald.
Het hof houd rekening met volgende wettelijke bepalingen, de artikelen:
-2,11,12,14,24,31 tot 37 en 41'van de wet van 15 juni 1936
-185,190,190ter,210,211 en 428 van het wetboek van strafvordering
62 van de wet van 8 april 1975 betreffende de jeugdbescherming, het ten laste nemen van minderjarigen die een misdrijf omschreven feit hebben gepleegd en het herstel van de door dit feit veroorzaaakte schade
-47/1°, 48&1/2°,49,50,51 en 58 van het decreet van 12 juli 2013 betreffende de integrale jeugdhulp.
Eeet iemand wat deze artikelen in normale taal betekent en wanneer kan men ofbin welke situaties worden deze artikelen gebruikt.
Voor.de duidelijkheid mijn kinderen zijn nog nooit in aanmerkong gekomeb met politie of misdrijf of gestolen nog nooit iets met poltie te maken gehad of met een jeugdhulpverlener.
Hopend op duudelijke reacties.