mankementen

Kim
Topic Starter

mankementen

#1 , 01 mar 2006 17:29

ik heb eens een vraagje,

onze bulex valt om de paar maanden stil en dan zitten we zonder warm water.
Nu weeral een 1.55 dat we geen warm water hebben en ons niet kunnen wassen :evil:
we bellen de huisbaas steeds op en hij heeft een eigen firma ook maar eer ze komen!!!
er is vorige week een werker geweest en die heeft gezegt we zullen zien wat we kunnen doen!
maar er is nog steeds niets gebeurt!

Kan ik een nieuwe bulex eisen als huurder???????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gast
Topic Starter

#2 , 01 mar 2006 17:29

ik heb eens een vraagje,

onze bulex valt om de paar maanden stil en dan zitten we zonder warm water.
Nu weeral een 1.5 week dat we geen warm water hebben en ons niet kunnen wassen :evil:
we bellen de huisbaas steeds op en hij heeft een eigen firma ook maar eer ze komen!!!
er is vorige week een werker geweest en die heeft gezegt we zullen zien wat we kunnen doen!
maar er is nog steeds niets gebeurt!

Kan ik een nieuwe bulex eisen als huurder???????

Mette

#3 , 01 mar 2006 18:09

Je kan de uitvoering door een derde laten doen.
art 1144B.W. bepaalt het volgende: " de schuldeiser kan ook, ingeval de verbintenis niet ten uitvoer wordt gebracht, gemachtigd worden om zelf de verbintenis te doen uitvoeren op kosten van de schuldenaar."
"Ik excuseer mij voor het soms aanstootgevende taalgebruik van mijn zoon" de moeder van Mette

Reclame

kim
Topic Starter

#4 , 01 mar 2006 18:34

op zijn kosten dan?

Mette

#5 , 01 mar 2006 19:36

art 1144B.W. bepaalt het volgende: " de schuldeiser kan ook, ingeval de verbintenis niet ten uitvoer wordt gebracht, gemachtigd worden om zelf de verbintenis te doen uitvoeren op kosten van de schuldenaar."
Op zijn kosten dus.
"Ik excuseer mij voor het soms aanstootgevende taalgebruik van mijn zoon" de moeder van Mette

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#6 , 01 mar 2006 19:51

Enkel mits toestemming van de rechtbank. Anders loop je een heel groot risico.

scorpioen

Mette

#7 , 02 mar 2006 08:11

Anke
Contacteer: Website

#8 , 09 apr 2006 22:31

Indien u nadien de factuur niet zelf in de schoenen wil geschoven krijgen, meen ik dat terzake inderdaad enige voorzichtigheid in acht dient te worden genomen.

Terug naar “Huren”