Hallo,
In maart 2012 heb ik een blessure opgelopen door sport, mijn hamstrings is met een stukje van de zitknobbel losgerukt. Toen ik op spoed binnen kwam bij een net afgestudeerde dokter die niet wist wat hij met mijn been moest doen kreeg ik te horen dat hij me niet wou opereren omdat ik nog jong was het zou vanzelf terug aan elkaar groeien en omdat ik geen topsporter was met veel geld. In januari 2013 werd ik dan uiteindelijk geopereerd bij een andere dokter. In juli 2013 ben ik voor de 2de keer geopereerd omdat er een schroef los zat, toen hebben ze die verwijderd en de rondel ervan laten zitten. Dit wist ik niet, was mij nooit gezegd geweest. In augustus 2015 ben ik voor de 3e keer onder het mes gegaan, de schoef en de rondel zaten te irriteren in mijn been. De schoef hebben ze gevonden er eruit gehaalt, maar de rondel (vergeten juli 2013) vonden ze niet. Nu mei 2016 heb ik terug last met kans op een 4e operatie voor de rondel te verwijderen maar ik kan verlamd wakker worden.
Ik ben dit zo beu. Ik heb mijn sport moeten opgeven en kan nu geen stage doen in mijn sector, dat is niet haalbaar en te zwaar voor mijn been. Ik ben ten einde raad en weet niet wat te doen. Heb ik recht op schadevergoeding of kan ik iets doen tegen de dokter die mij toen niet wou opereren of voor het feit dat ik een verloren rondel in mijn been heb?