wat moet werkgever in orde maken als ik ontslag neem?

Subbass9
Topic Starter
Berichten: 1

wat moet werkgever in orde maken als ik ontslag neem?

#1 , 23 okt 2007 22:02

Beste,

Morgen neem ik ontslag. M'n opzeggingstermijn gaat in op 1 november voor een duur van 1.5m.
Ik heb enkele praktische vragen:
Wat moet ik ontvangen van m'n werkgever na het verstrijken van m'n opzeggingstermijn?
Zal ik m'n eindejaarspremie ontvangen? Of heb ik daar geen recht meer op.
Ter info: ik werk daar reeds 4,10 jaar onder PC218.
Moet ik een vergoeding betalen voor m'n firmawagen? voor m'n 1ste wagen heb ik contract moeten tekenen. Maar intussen ben ik al 3 wagens verder, waar ik nooit een contract heb moeten voor tekenen. Nummerplaat klopt dus niet meer op contract.
Ik heb reeds ander werk gevonden. Heb ik dan nog steeds recht om 2 halve dagen per week te nemen?

Dank bij voorbaat.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding