Beste
Ik zit in deze oh zo dwaze situatie, misschien weten jullie wat doen.
Na onze scheiding(eenzijdig, tegenpartij weigerde steeds, tot een jaar, dan wordt het huwelijk zoizo ontbonden) dienen nu ook alle goederen worden verdeeld.
Ik vertrok uit het huis en heb nu 2 jaar later maar enkele, zelf van mijn persoonlijke spullen kunnen recupereren.
Het betreft enkel roerende goederen en die ook nog eens voor het huwelijk, maar wel tijdens de relatie, werden aangekocht.
Wagen, zetels, tafels, stoelen, servies, boeken..u kent het wel..
Van de grote aankopen zijn facturen, maar deze staan op tegenpartij's naam, jammergenoeg. Nu is het wel zo dat ik in de 7 jaar durende relatie steeds in alles 50/50 werd betaald. Natuurlijk zijn er geen exacte bedragen over geschreven. jij moet me nog xx, maar betaalde reeds xx..dus ik moet jou nog...xx. Zoals het in elke relatie wel zal gaan. uiteindelijk betaald iedereen even veel. alleen kan ik dit nu niet aantonen. Wel dat er gelden werden teruggestort op tegenpartijs rekenening.. niet waarvoor dit was.
Bvb de wagen, staat op haar naam, maar heb ik betaald. zei heeft me 50% terugbetaald, maar daar zijn geen bewijzen van. of salon staat op haar naam, heeft ze betaald, maar ik betaalde haar 50% terug, ook hier duidelijk bewijs hieromtrent.
Andere dingen zijn helemaal geen facturen meer..wie houdt er hier van elk boek een rekeningetje bij + niet op alles staat waarvoor dit exact is, uittreksels van rekeningen brengen me dus ook niet veel verder.
Het blijkt dat tegenpartij genadeloos en vooral gewetenloos alles voor zich houdt en ik niets kan recupereren.
iemand hier meer info over?
mvg