Beste forumleden,
Ik zit met volgend probleem:
2 jaar geleden kocht ik een appartement in een blok van 4. Er zijn 2 grote appartementen onder het dak (elk 377/1000sten) en 2 kleintjes op het gelijkvloers (elk 123/1000sten). Ik bezit een appartement onder het dak.
Ik wil nu graag voor 1 kleine kamer onder het dak een dakkapel plaatsen, omdat deze kamer zo klein is dat ze eigenlijk onbruikbaar is voor eender wat.
Ik heb de toestemming van 2 eigenaars (die zelf hun appartement bewonen) (alles tezamen dus 877/1000sten [inclusief mezelf]). Van de andere eigenaar, die geen appartement onder het dak heeft (enkel gelijkvloers) en dit appartement verhuurd, krijg ik geen antwoord. Ik probeer al maanden zonder succes. Als ik bij hem aan de deur ga (op zijn privé adres) doet hij gewoon niet open of scheept mij af zonder antwoord.
Hoe kan ik dit nu oplossen? Kan hij zomaar mijn plannen 'boycotten' door niet te antwoorden?
Er is geen syndicus in het gebouw en er zijn geen gemeenschappelijke ruimtes. De kamer in kwestie heeft nu een velux (voor zover dat van belang is). Ik draag de kosten van de verbouwing volledig zelf.
Alvast bedankt!