Op 7 mei bracht ik een P.C. die nog in garantie was ter herstelling naar Carrefour te Lier.Men zei me dat dit een drietal weken in beslag zou nemen.Na drie weken contacteerde ik Carrefour en van dan af is mijn lijdensweg begonnen.Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd,t.t.z van de helpdesk dienst na verkoop naar Carrefour zelf.Ten einde raad overwoog ik zelfs om mijn P.C. terug te halen en ergens anders te laten herstellen.Tot mijn verbazing mocht men op de helpdesk mij niet zeggen waar mijn P.C. zich bevindt.We zijn nu 26 juli en ik sta nog steeds geen stap verder.Heb verschillende mails gestuurd en telkens moet ik in deze nog wat geduld hebben.Ondertussen vervelen mijn kinderen zich dood want een tweede P.C. hebben we niet.Zou het verstandig zijn om aangetekend een ingebrekestelling te sturen of welke andere stappen kan ik ondernemen?Ik ben ten einde raad.
Bij voorbaat dank voor alle suggesties.
Ludo