Beste
Wij liggen in conflict met onze verhuurder, oa omdat ons huis in erg slechte staat is, we hebben een woononderzoek aangevraagd en op 13/5 ten laatste moet de stad zijn oordeel vellen.
Ik heb vernomen dat we +/-100 strafpunten zouden hebben . Ik betaal nog huur, ben er nog gedomicilieerd , mijn post komt er nog toe... etc
Dus ben ik ²tijdelijk gaan logeren bij mijn vriendin en 1 a2 maal per week ga ik er nog heen om de post enzo te halen en een beetje elektriciteit te verbruiken.
Nu kom ik daar gisteren aan en zijn de sloten verandert. Politie gebeld, er is een pv opgesteld, de huis baas is gebeld en die bevestigde dat hij was binnengeweest.
Nu heb ik momenteel dus geen toegang tot het huis. Mijn raadsman zei me diit zo te houden (dus geen slotenmaker te contacteren) omdat we nu in een sterkere positie staan en deze wil hij behouden voorlopig.
Nu vraag ik me af... wat denken jullie hiervan, van de hele zaak?
(de eigenaar is ADVOCATE, hoe kan ze dan zo d*m zijn dat slot te gaan veranderen... )
En doen we er goed aan zo, ik heb nl schrik dat hij, nu enkel hij binnen kan, hij snel nog wat herstellingen of schade gaat toebrengen zodat hij alles op ons kan afschuiven.
(beetje TEC7 in het slot spuiten is geen optie zeker?)