#6 , 10 jan 2014 20:00
Ok Gebruiker21, daar heb je wel gelijk in.
In een eerste fase werden weddenschappen afgekeurd omdat 'het punt al gespeeld was voor de inzet geplaatst werd' of 'omdat er een duidelijke fout optrad door het omwisselen van de quoteringen' (ze werden tot een inzet van 1 herleid, dus geen winst uitbetaald). Daar kan de bookmaker zich nog indekken op basis van hun voorwaarden. Vervolgens waren er onregelmatigheden bij hun online roulette (waarvan ik bewijs heb via een printscreen). Het geld waar ik recht op had, werd niet uitbetaald. Ik heb de bookmaker in kwestie meermaals gecontacteerd en na wat mails en telefoons kreeg ik dan toch een reactie. De zaak werd onderzocht en ik kreeg uiteindelijk het geld waar ik in eerste instantie dus al recht op had.
Uiteindelijk besloot ik op mijn account te sluiten bij de desbetreffende bookmaker. Toen ik echter, 'op een zwak moment', terug toegang wou tot de bookmaker, volstond 1 telefoontje van 10 seconden en ik had terug toegang, hetgeen in strijd is met de Belgische Kansspelcommissie. Ik heb ook accounts gehad bij andere bookmakers en hier was het nooit mogelijk om je account zomaar terug te openen nadat je jezelf had uitgesloten (je moest bijvoorbeeld een termijn opgeven tot wanneer je je account wou sluiten). Ik verloor dus, ondanks mijn 'uitsluiting' die gewoon ongedaan gemaakt werd, extra geld. Bijkomend word je ook niet bepaald rustiger van afgekeurde weddenschappen en al helemaal niet van een roulette die onregelmatigheden vertoont en als gokker ga je dan, ook al klinkt dat (en is het gewoon) ongelooflijk dom, nog meer inzetten.
Hopelijk is het nu wat duidelijker. Iemand die kan helpen of de situatie kan inschatten?