verkrijgen krediet

knight rider
Topic Starter

verkrijgen krediet

#1 , 05 mei 2013 12:47

door auto ongeval waar verzekeringen discussie voeren ben ik in financiele moeijlijkheden geraakt,maar bij navraag bank kreeg ik te horen dat ik 1melding had op nbb en zo ben ik op zoek gegaan naar krediet via internet,maar ze vragen allemaal vooaf betaling van 100 a 300e kosten,daar dit heel raar is vroeg ik naar hun identiteitskaart copie door te sturen,maar de vraag is hoe kan ik de echtheid hiervan controleren,want wil niet in mijn situatie nog geld kwijt raken,wie weet hier meer over? alvast erg bedankt voor de aandacht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 mei 2013 14:00

Geld lenen via internet is om moeilijkheden zoeken !

Een bank waar je loon op gestort word is de bank waar je moet mee praten als je op de lijst van de NBB staat, een bank die je niet kent zal je geld vragen voor opening dossier en het zal altijd niks worden en geld kwijt !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

basejumper

#3 , 10 mei 2013 20:59

Iemand die op de zwarte lijst NBB staat dienst tegen zichzelf beschermd te worden. Een ernstige professional gaat niet mee in dit verhaal. Het is quasi misdadig een derde borg mee in dit verhaal te betrekken en/of een onroend goed in pand te nemen.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Oude Belg

#4 , 10 mei 2013 22:09

-post verwijderd wegens geen onderwerp meer-
Laatst gewijzigd door Oude Belg op 16 mei 2013 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

knight rider
Topic Starter

#5 , 16 mei 2013 18:26

bij melding,ook al is het oude kan bank niks voor me doen,ook niet eigen bank,want heb da reeds gevraagd,openstaand van melding bedraagt 1.740 e,maar kan da ni zomaar ineens voldoen,als op straat slapen,ook al tegen jezelf beschermt worden,oké dan

pjeeroo

#6 , 18 mei 2013 12:45

Als u bij de NBB geregistreerd bent wegens wanbetaling heeft u hiervan een brief gekregen van de NBB waarin de schuldeiser meegedeeld is. Indien u die brief niet meer heeft kan uzelf de NBB contacteren om inlichtingen ivm uw registratie. Dit kan via internet (aan de hand van uw elektronische identiteitskaart) of bij de lokale kantoren van de NBB.
Dan kan u contact nemen met de schuldeiser om de schuld te vereffenen. Van zodra de schuld is terugbetaald wordt de NBB op de hoogte gebracht en de registratie aangepast.
Wat u niet moet doen: geld lenen via internet.
Wat geen zin heeft: bij andere banken gaan zonder dat de openstaande schuld is terugbetaald.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”