Werd ik plots op de hoogte gesteld, dat er een fraude was gepleegd met het geld, en ik dus niets kon terugvorderen. Blijkbaar belegde "X" opnieuw bij een firma "Y", deze behoord tot een Nederlandse beleggingsgroep, die blijken met mijn en ook anderen hun geld boten, huizen, dure horloges, vliegtuigen etc.. te hebben gekocht. 4 Nederlandse verantwoordelijken bevinden zich in de cel. Ook het parket van Gent is bezig met een onderzoek van de gedupeerden in België.
Ik nam reeds advies bij 3 advocaten, die mij melden dat ik dit geschil zou kunnen winnen, omdat er ten eerste misbruik van vertrouwen is gepleegd door mij op het verkeerde been te zetten en deze beleggingen te verkopen in een bankgebouw, ook een verkeerdelijk eenzijdig beleggingsadvies te geven, door bijna al het geld op 1 product te zetten.
Er zijn een paar verenigingen opgestart om de gedupeerden te vertegenwoordigen, maar die kosten ook al weer geld.

Mijn huidige advocaat ziet de hele affaire wel zitten, en we vroegen om de rechtsbijstand van mijn verzekering, om zo de kosten te kunnen dekken van mijn advocaat. Deze weigeren, op grond dat het een contractueel geschil zou zijn, en ik mij geen Burgerlijke partij heb gesteld. Hoe kan ik mij Burgerlijke partij stellen, als het onderzoek nog lopende is in Gent? Moet ik nu weer geld in een rechtszaak pompen on de verzekeringen wel te doen betalen? Wat weer 1500,€ kost. Ik ben een alleenstaande moeder met een dochter, draag het hele huishouden volledig op mijn inkomsten, de gebruikte spaarpot was het studiegeld van mijn dochter!

Mochten er mensen zijn die ook misleidt zijn met dit product, of die tips hebben, zeker welkom!!!
[Gelet op het feit dat hier om een lopend onderzoek handelt en de basisregels van dit forum werden namen verwijderd: Vandebos]