Ik huur en heb in het prille begin van m'n huurperiode een email gestuurd naar de huisbaas over een slecht functionerend inbouwtoestel van de keuken. We zijn nu zo'n een half jaar aan het bakkeleien over wie dat moet betalen. De huurbaas verklaarde zich principieel akkoord met de herstelling ervan, stuurde 2 maal toe een "doe-het-zelver" maar tot op heden is het slecht functionerende toestel nog niet definitief hersteld want dit kost nu eenmaal meer.

Concreet:
Ik huur vanaf augustus 2010.
Had op 23 augustus via email gemeld dat het 3de (en laatste programma) toen ook al defect was geworden. Voor de duidelijkheid: 2 van de 3 programma's waren al defect vóór het intrekken in het huurappartement.
Ik heb heel email correspondentie hieromtrent én op mijn verzoek hebben we als grote mensen al rond de tafel gezeten....
helaas pindakaas.

Ik wil 1 ding voorkomen: op het einde van de huurperiode wil ik ten alle tijde én prijze voorkomen dat ik aansprakelijk wordt gesteld voor de herstelling van dat ver:evil:de toestel.
vriendelijke groet en dank bij voorbaat,
Dr. DoIknownYou