e-mail correspondentie

Sander_o
Topic Starter

e-mail correspondentie

#1 , 04 okt 2010 18:31

Hallo !

De stad heeft mij doelbewust misleid om een klacht neer te leggen .
Volgens hen kon ik dit pas na een door hen opgegeven datum ( waarvan bewijs via e-mail) .
Ik heb gewacht tot na die datum en nu schrijft men mij dat ik binnen de dertig dagen klacht had moeten neerleggen , namelijk nog voor de datum dat de stad mij had opgegeven .

Ik ben van mening dat dit doelbewust is gebeurt .

Valt dit te bewijzen ?

Ik kan dit alles datums enz bewijzen doormiddel van afdrukken van e-mailverkeer .

Kan adrukken van e-mailverkeer dienen als bewijslast ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
FrankyDeMil
Contacteer: Website

#2 , 07 okt 2010 15:19

Beste,

Uw verhaal is niet heel duidelijk, maar ik neem aan dat u één of andere termijn heeft laten verstrijken om een bezwaar in te dienen of een beslissing aan te vechten.

U kan de e-mails weliswaar gebruiken om aan te tonen dat u misleid bent, maar dit verandert niets aan het feit dat u de termijn heeft laten verstrijken. Het hangt er van af waarover het juist gaat, maar in principe zal het om een termijn gaan die wettelijk is bepaald en iedereen wordt nu eenmaal geacht de wet te kennen. U zal dus in principe de beoogde handeling niet meer kunnen stellen omdat u de termijn daarvoor heeft laten verstrijken, ook al bent u daaromtrent misleid door de stad.

Afhankelijk van waarover het juist gaat, kan u misschien overwegen een schadevergoeding te vragen van de stad omdat u misleid bent en daardoor schade heeft geleden.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”