Prijzen zijn exclusief Levy, Auvibel, Thuiskopie, GEMA en andere heffingen.
Bestellingen worden rechtstreeks door de klant besteld bij Opus Supplies Deutschland GmbH in Heinsberg, Duitsland.
Transport van de goederen wordt in opdracht van de klant via TNT Post of DHL Express verzonden en is ten alle tijden in naam van de klant.
Hierdoor kan het zijn dat u in uw land als importeur wordt gezien.
Al onze prijzen zijn inclusief uw lokale BTW tarief. Prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en typefouten.Transport van de goederen gaat via TPG Post en is ten alle tijden in naam van de klant.Prijzen zijn exclusief Levy, Thuiskopie- en andere heffingen.Hierdoor kan het zijn dat u in uw land als importeur wordt gezien.
Sie k?nnen zwischen der Zahlung per Vorkasse und der Zahlung per Nachnahme (letzteres nur in Deutschland m?glich) selbst w?hlen. Bei Zahlung per Vorkasse versenden wir Ihre Ware am Tag des vollst?ndigen Zahlungseingangs.
Es gelten die Preise zur Zeit Ihrer Bestellung. Alle Angebote sind g?ltig, solange der Vorrat reicht!
Sollte es uns nicht m?glich sein, Ihre bereits bezahlte Ware innerhalb von 2 Wochen zu liefern, haben Sie das Recht, Ihr Geld zur?ck zu fordern.
Alle Preis sind incl. 16% Mehrwertsteuer und exclusive Gema-Geb?hr. Der K?ufer importiert die bestellte Ware in sein Land und ist daf?r Verantwortlich die in seinem Land f?lligen Gema-Geb?hren selbst abzuf?hren.
Je hebt dus twee opties, naar Duitsland rijden en ze op halen (grote kans op geen heffing), laten bezorgen in Belgi? (en invoerheffing riskeren).
Ik weet dat het wel mogelijk is
in Nederland om een ontheffing te krijgen voor de heffing (no pun intended) als je kunt aantonen dat je lege DVD's / CD's professioneel nodig hebt.
Bijvoorbeeld muziekstudio's en dergelijke, maar aangezien dat waarschijnlijk niet mogelijk is voor je kan ik je alleen aanraden voor iedere 50 DVD's die je koopt ??n DVD'tje te kopi?ren.
Dan ben je t? kleinschalig bezig om aangepakt te worden door SABAM lijkt me en je hebt in ieder geval
iets aan waarde terug gekregen voor je duur betaalde media.
PS Ik ben NIET aansprakelijk als je het bovenstaande uitvoert en je ofwel invoerheffing moet betalen of SABAM je vervolgt.