Beste,
Mijn mama is overleden op 27 december 2023. Nu bijna 10 maand later zijn de ING rekeningen nog steeds niet gedeblokkeerd. Hoewel vanuit de hoofdzetel in Brussel hiervoor reeds groen licht werd gegeven.
Mijn vader ik en mijn broer moesten hiervoor documenten komen ondertekenen. Door mij en mijn vader werd dit reeds direct in orde gebracht. Mijn broer die al jaren geen contact meer had met zijn familie, of die heeft getekend of niet wij tasten in het duister...Wat als die het zou nalaten te tekenen? En waarom moeten wij als kinderen tekenen, wanneer alle roerende goederen enkel mijn vader toekomen? Na verschillende mails te hebben verstuurd naar plaatselijk ING kantoor te plaats - verwijderd - JurecaBE - moderator waar we NOOIT een antwoord op hebben ontvangen, na ettelijke malen telefonisch contact te hebben gehad met een bediende van het kantoor te Beveren die ons telkenmale beloofde dat er zou teruggebeld worden, wat ook altijd loze beloften bleken ben ik ten einde raad....
Ook de hoofdzetel telefonisch proberen bereiken als niet ING klant blijkt onmogelijk! Ondertussen heb ik wel een klacht overgemaakt aan de klachtendienst van ING, maar deze hebben een maand de tijd om te reageren voordat ik verdere stappen (klacht bij omùbudsfin) kan ondernemen. Waarom kan of wil niemand mij een update geven waarom de rekeningen nog steeds niet zijn gedeblokkeerd Mijn vader die reeds meer dan 50 jaar goede en trouwe klant is bij ING laten ze zo in de kou staan. Het vreet aan de man dat hij niet aan zijn eigen centen kan en telkens bij zijn dochter moet aankloppen om rekeningen te betalen en om hem geld voor te schieten om zijn boodschappen te kunnen doen!
Kunnen jullie mij raad geven?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
P.De Swaef