#12 , 12 okt 2009 20:15
bedankt voor alle informatie.
Ik weet dat mijn broer een medicijn had voorgeschreven gehad, die hij na consultatie longarts absoluut niet meer mocht hebben.
Dit vanwege geloof hoge bleoddruk.
Heb altijd wel mijn twijfels gehad, zeker wat betreft het feit dat mijn broer al jaren 1005 arbeidsongeschikt is vanwege psychise klachten, en herhaaldelijk geadviseerd werd opname psychiatrische afdeling, echter mijn broer deed dit niet, liep wel onder behandeling.
dat mijn broer plots dood was, riep bij mij veel vragen op, aangezien wij al genoeg problemen heben gehad nadat mijn broer deze vrouw leerde kenne, opeens stond hij lijnrecht tegen ove ons, zijnfamilie, die jaren lang in een huis woonde, dit wegens ziekte vader.
Het feit dat mijn broer 2 weken na kennis making met deze vrouw, terwijl zij nog getrouwd was en bij haar man in woonde, dat mijn broer al een levensverzekring op haar naam afsloot, vind ik een verdact zaak, heb ook sterk mijn vermoedens dat het enkle tedoen was om geld.
Zo heeft zij na zijn dood getracht nog eeen maand uitkering van mijn broer te innen, deze ontving hij vanuit nederland, echter had mijn moeder zijn rekening al laten blokkeren zo doende kon zij niet bij het geld.
Wat betreft het testament, dat is wel geschreven door mijn broer, maar de handtekening ronder is niet de handtekeing waar hij altijd mee tekende, er staat gewoon een krabbeltje.
Het is te triest voor woorden wat er gebeurt, het verlies van mijn broer waar ik een heel hechte band mee had, kun je met deze ellende niet verwerken, hoop dat er snel aan alles een einde komt.
Wel ligt er al aangifte wegens valsheid ingeschrifte op advies van onze advocaat, die hebben wij maar ingeschakeld, omdat vriendin zich alles al toe eigende, zelfs toen mijn broer nog boven de grond stond, auto werd meteen overgeschreven op haar naam, echter alle rekeningen op naam broer stuurd ze door naar ons, een geld kwestie dus, wel de lusten niet e lasten, vandaar alles verdacht