Hey,
Alvast bedankt voor alle hulp en informatie.
Het is inderdaad als particulier (privé 2de hands verkoop) iets dat ik al jaren doe, maar dit tot nu nog nooit mee gemaakt.
Ik heb een trace code gehad, ook hij heeft die ontvangen op 24/06/24, ondertussen relay gemaild gehad ze gaan het uit zoeken. Het is te lang geleden om zelf het geschiedenis terug om te roepen.
Ondanks dit blijft hij spijtig genoeg dreigen, maar ik heb ondertussen wel van de complete chat screenshots gemaakt incl de bewijzen van de track en trace die naar hem is gestuurd.
Ik had enkel in de advertentie gemeld dat de risico voor de koper was, omdat ik dit altijd al gehandhaaft heb en ook altijd zo gewoon was dat de koper zelf in stond voor de verzending. Vinted bv is betalend en daar ben je zowiso gedekt, maar ik heb altijd geweten dat 2de hands als koper eigen risico is, ik heb ook al pakken gehad dat niet bij mij zijn aangekomen, maar nooit gedreigd met klachten.
Maar ondertussen is alles zo veranderd dat je al niet meer kan volgen.
Niet te min zijn er foto’s naar hem gestuurd van de verzending. Nu afwachten op reactie van relay, het is gewoon enorm spijtig hoe het nu loopt.