#4 , 03 okt 2009 18:58
De schulden zijn idd al vrij hoog opgelopen wegens een accident dat ze veroorzaakt heeft, en leningen die ze is kunnen aangaan etc. We hebben beiden nog niets ondertekend dat met onze moeder te maken heeft, maar mijn vader begon zich zorgen te maken over de eventuele gevolgen van deze schulden moest mijn moeder tot overlijden komen, vandaar dat ik toch al wat informatie wou inwinnen aangezien ik hier zelf niets van ken.
Nee, mijn moeder heeft een eigen adres nu, en ik woon dus samen met mijn vader/zus op dit ogenblik, collocatie is ons al voorgesteld door onze huisdokter voor mijn ouders gescheiden zijn, maar dat is maar half gebeurd, was een half gesloten instelling, en ze kon nog steeds doen wat ze wou zonder controle, maar door omstandigheden is alles wat verder uit de hand gelopen, en is de situatie dus zoals ik hierboven al vermeld had.
Dus jullie raden aan om gewoon niets te ondertekenen dat met haar te maken kan hebben zodat we voor niets aansprakelijk gesteld kunnen worden..? En jullie zijn er zeker van dat dit momenteel nog niet kan ook niet..?
Alvast bedankt voor jullie reacties