Ik (27j) werk sinds 3 jaar vast en ik co house met 2 vrienden in Antwerpen. Mijn vriendin (lees partner) (25j) is studente, en woonde tot voor kort officieel nog bij haar moeder, maar ze zit eigenlijk altijd bij mij. De moeder zit in nogal een hoop problemen en ze zijn net uit hun appartement gezet, en zij verblijft nu tijdelijk (onofficeel) bij de grootmoeder, die in een sociale woning zit, maar daar is geen plaats voor mijn vriendin. Nu is mijn vraag of mijn vriendin bij mij kan intrekken, en haar domicilie bij mij kan zetten. Ze kan elk moment ambtelijk geschrapt worden aangezien de moeder nog altijd geen nieuw officieel adres heeft, en heeft dus wel een adres nodig om haar studie voort te zetten, en kan ook met een hoop andere zaken in de problemen komen door het mogelijks ambtelijk schrappen. Mijn vriendin heeft al een aanvraag voor adres wijziging gestuurd naar de stad Antwerpen, maar deze is geweigerd met de reden dat ze nog student is. Dus kan ze dan toch op een manier bij mij komen wonen terwijl ze nog student is? Of kan iemand mij verwijzen naar een dienst of persoon die ons hier mee kan wijzer maken?
Alvast bedankt