Geseinde minderjarige

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Elentriekerke
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Geseinde minderjarige

#1 , 29 jul 2024 15:33

Hallo allemaal,

Ik ben de wanhoop bijna nabij.
Mijn dochter heeft een relatie met een minderjarige jongen uit een internaat, hij gaat dagelijks lopen van de instelling en onze dochter laat hem telkens weer binnen. Elke nacht staat er politie aan onze deur voor meneer op te halen.

Onze nachtrust is helemaal verstoord, en daarbij komt dan nog eens dat de andere kinderen aangedaan zijn van het hele gebeuren, want hij wordt telkens geboeid naar de combi gebracht.

Kan ik een klacht ergens indienen, of iets doen dat dit stopt?

Met vriendelijke groet,
Elentriekerke

LeenW

#2 , 29 jul 2024 15:40

Contactverbod aanvragen lijkt mij een optie, maar dit lijkt mij vooral een pedagogische vraag te zijn over hoe u de dochter ertoe kan aanzetten om die jongen niet meer binnen te laten.

eylis

#3 , 29 jul 2024 16:58

En is uw dochter minderjarig? Indien meerderjarig: hoeveel jaar verschil met de minderjarige? Ik meen dat er in een relatie tussen een - en +jarige geen groot leeftijdsverschil mag zijn. (forumleden die er het fijne er van weten?) Misschien kan u uw dochter met de mogelijke wettelijke gevolgen confronteren: de ouders van de minderjarige kunnen haar dan aanklagen. Ze kan dan terecht vervolgd en veroordeeld worden.

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”