Beste
Vorig jaar in maart is mijn moeder overleden. Zij was namelijk 32 jaar getrouwd met scheiding van goederen met mijn stiefvader. In goed vertrouwen heb ik toen de erfenis werd voorgedragen dat alles qua inboedel, auto, persoonlijke spullen naar mijn stiefvader gingen. Nu iets meer dan een jaar verder, heeft hij een 6-tal weken (waar ik weet van heb) een nieuwe vriendin en heeft hij mij de toegang tot alles ontzegt. Ik heb hem gevraagd of ik een deel van de persoonlijke spullen krijg van mijn moeder maar dit wordt kortaf geweigerd. Ook de verdeling is hem allemaal toegekomen, en van de spaarcenten heb ik niks gekregen. Ik ben op die moment overladen door verdriet meegegaan in de goede verstandhouding die er toen was. Maar nu word ik zo behandeld. Ook het afgelopen jaar, ben ik alle dagen daar geweest voor het huishouden, en mijn dochter heeft daar een jaar voltijds gewoond om hem bij te staan. Daarvoor was ze 3 dagen in de week bij mijn ouders.
Mijn vraag is nu naar u toe of ik hier nog iets kan aan veranderen. Ook mocht er mijn stiefvader iets overkomen, of ik dan nog de persoonlijke spullen van mijn mama kan verkrijgen.
Alvast bedankt