Enkele weken geleden belde mijn vriendin naar een ontstoppingsdienst voor een dringende ontstopping. Aan de telefoon gaf ze duidelijk aan dat de ontstopping in de voormiddag, of kort na de middag moest gebeuren. De telefoniste bevestigde dat de ontstoppingsdienst kort na de middag langs ging komen.
Uiteindelijk was er rond 13u30 nog niemand langsgekomen en aangezien mijn vriendin om 14u00 nog les moest gaan geven probeerde ze de ontstoppingsdienst tweemaal op te bellen om de afspraak te verplaatsen. Dit zonder succes.
Toen mijn vriendin na het lesgeven terug thuis kwam belde de ontstoppingsdienst om 17u00 aan bij haar om de werken uit te voeren. Aangezien ze toen meteen terug wegmoest heeft ze doorgegeven dat de werken niet meer konden plaatsvinden en dat ze hiervoor tweemaal had proberen te bellen.
Fast forward enkele weken later krijgt ze nu een factuur in de brievenbus van ongeveer €200 voor annulatiekosten.
Is deze factuur terecht?
Bedankt alvast!
Mvg
Gilles