Beste forumleden,
Graag had ik advies in onderstaande situatie:
13 januari 2024: Ik plaats een bestelling bij een Nederlandse webshop. Dit op naam van mijn bedrijf
16 januari 2024: Bestelling komt netjes aan, maar bevat de foute artikelen. In plaats van 4 softshell jassen met geborduurde logo's, ontvang in 4 goedkope fleece vestjes, zonder logo.
17 januari 2024: Ik stuur een mailtje naar de webshop met de vraag om dit recht te zetten. Mailtje wordt genegeerd.
19 januari 2024: Ik stuur een berichtje via whatsapp naar de webshop. Hierop wordt aanvaardbaar snel gereageerd, met de belofte dat de juiste jassen zsm mijn kant op komen. De foutief geleverde jassen kan ik dan terugsturen.
20 januari 2024: Ik ontvang een foto van een PostNL bonnetje met als vermelding dat "mijn jassen zijn verstuurd". Wanneer ik de traceercode ingeef, zie ik echter dat dit een pakket naar Helmond (NL) is, terwijl ik zelf in Belgisch Limburg woon. Ik meld dit aan de webshop.
22 januari 2024: Webshop belooft me tegen de middag de juiste traceerlink te bezorgen. Rond 17u ontvang ik inderdaad een PostNL link, maar hier zie ik dat de webshop geen straatnaam of nummer heeft ingegeven, enkel de postcode en het land. Straat/nummer vermeldt gewoon "0". Een poging om het pakket "verloren" te laten gaan en de schuld dan op PostNL af te schuiven? Of...?
Vergissen is menselijk, maar ik heb hier steeds meer het idee dat er opzet in het spel is, gezien het vreemde verloop van de situatie.
De fout geleverde jassen heb ik tot op heden nog niet terug gestuurd.
Wat adviseren jullie om hiermee te doen?