Hallo allemaal,
Ik heb een dagvaarding ontvangen voor
Opzettelijk slagen en verwondingen en moet hiervoor voorkomen,
Ik word hier echter verward met een ander persoon waarvan ik een foto heb en deze persoon ook gelijkenissen met me heeft, ikzelf heb met deze feiten niets te maken.
Volgens de verklaring van het slachtoffer zou hij mij aanduiden als degene die de slagen heeft toegediend en de ruzie gestart zou zijn. Het slachtoffer en zijn vrouw dienen dus klacht in tegen mezelf an andere personen die hierbij betrokken waren. Het gaat dus om de broer van een van de andere betrokken. Maar deze blijft eigelijk buiten schot! Ik loop al dagenlang te piekeren over wat mij ten laste gelegd kan worden, terwijl ik enkel voor goed heb willen doen en toen het escaleerde mij hiervan heb van tussen gehouden. Er zijn ook enkele zaken waarbij het slachtoffer de kleding beschrijft van de betrokkenen terwijl ik deze ook niet droeg. Degene die de ruzie starte zou iemand liggen “bepotelen” hebben waarop hij werd aangesproken waardoor de ruzie gestart zou zijn. Hiervan word ik dus ook beschuldigd!
Ik hoop dat jullie me hierin meer raad kunnen geven voor verdere stappen,
Ik twijfel nu ook om zelf klacht neer te leggen tegen het slachtoffer omwille van deze toch wel grove beschuldigingen en de stress ik hiervan oploop..
Ik heb al meer dan 11 jaar niets meer te maken gehad met gerecht sinds mijn scheiding en had dit graag zo gehouden!
Groeten, Ts