Situatie: feitelijk samenwonend gedurende 4 jaar. De ex heeft de woonst al een maand verlaten. Ondertussen al nieuwe woonst gevonden waar ze ook al verblijft (officieel weet ik niet?) Ik ben de wettelijke eigenaar van de woonst. Ik wil dit nu afgehandeld krijgen maar er is discussie over financiële plaatjes. Over dergelijke toestanden van reiskosten en cadeaus.
De grootste zorg die ik heb, is dat ik nog steeds geen officieel document heb van adreswijziging. Alsook dat ze nog steeds beschikt over de sleutel. Kan ik haar het huis ontzeggen omwille dat ze al ergens anders een huis huurt nu. En mag ik mijn sloten wijzigen? Stel dat ik de sloten wijzig wat kan er mij dan ten laste gelegd worden. Ik wil mijn eigen huis verzekeren dat er niks gestolen kan worden indien ik niet thuis ben. Er was een afspraak van een klein bedrag om bij mij te mogen logeren. Domicilie stond dus bij mij maar niks concreet op papier maar wel. Maandelijkse storting van het geld op de rekening.
Het is mijn eigen gekochte woning. Dus volledig 100% mijn bezit. Woonachtig te België
Ook al pv opgemaakt bij de politie dat al haar eigen inboedel al weggehaald is. En melding gemaakt bij de gemeente dat ze al verblijft op een ander adres.
Wat kan ik hiermee aanvangen?
Alvast bedankt