Juridisch

Mohand
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Juridisch

#1 , 11 aug 2023 21:21

Hallo,
Mijn vriendin woonde illegaal bij me tot ruim 1 jaat .ze lag 2 keer in het ziekenhuis.nu hebt ze papieren gekregen maar de cm weigert om te helpen aangezien ze illegaal was.het ziekenhuis stuur facturen op haar naam op mijn adres.maar ze bellen me om het bedrag te betalen.
Ben ik verplicht om het ziekenhuiskosten te betalen aangezien ik haar partner ben of is ze alleen er verantwoordelijk voor omdat de facturen op haar naam komen?

Devin

#2 , 11 aug 2023 21:32

illegaal dan nog?

Dus uw vriendin haar domicilie stond niet bij u, hoe komt de ziekenhuis dan aan uw adresgegevens? Betekent dat u of uw vriendin die gegevens heeft gebruikt. CM gaat inderdaad geen terugbetalingen doen wanneer mevrouw niet in orde was met haar verblijfsvergunning in de periode van die opname.

Enigste juiste advies hier m.i zijn de facturen betalen, hetzij door u of uw vriendin indien te hoog kun je met dialoog in schijven betalen, gezien bij opnames documenten getekend moeten worden waaronder uw adresgegevens stond kan u bij uitblijven van betalen van die facturen wel degelijk in problemen komen.

Marcus Aurelius

#3 , 12 aug 2023 07:56

------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”