#1 , 01 aug 2023 00:40
Ik wou eens luisteren in de hoop wat advise te krijgen hoe ik dit moet aanpakken . Ik zit in een scheiding , huwelijkstelsel gemeenschappelijk enkel mijn vennootschap is geschreven . Dus alles wat in de vennootschap zit blijft eigendom van de vennootschap . Het betreft een auto op naam van de vennootschap , betaald en ingeschreven , de auto heeft ze meegenomen en asngezien ze volgens haar getekend heeft ,heeft ze recht op die auto zegt ze . Ze heeft echter enkel getekend voor borgstelling , Er zijn voldoende bewijzen dat de wagen eigendom is van de vennootschap , rentingcontract , verhoogde huur en afkoop som. Zijn betaald van en kan bewezenworden adhv uittreksels . Enige probleem ze heeft papieren mee en de reservesleutel Is zoek .ook het inschrijvingsbewijs in tweevoud .normaal liggen papieren in de wagen . Nummmerplaat en verzekering staan ook op de zaak . Ik kan echter geen aangifte doen voor diefstal , omdat we nog man en vrouw zijn . Ik kan een nieuwe reservesleutel laten aanmaken , maar dan kan ik enkel maar in de wagen ,hem niet starten ,als de papieren dan in de auto liggen dan heb ik al wat , maar de auto zou naar de garage moeten geraken . Wat kan ik doen de reservesleutel best laten maken en de auto naar de garage laten takellen of de nummerplaat eraf vijzen of iemand enige road?