Mijn ex is vorig jaar naar Davo gestapt om tussenkomst van hen aan te vragen. Zij beweert dat ik te weinig of geen alimentatie betaal. Zij heeft een aanvraagformulier in gevuld met de bewering dat ik 110 € per kind (ik heb twee kinderen) moet betalen en heeft daar een vonnis van 16/2/2018 neergelegd dat dat dus vermeldt. Februari dit jaar is zij naar de familierechtbank en daar heeft zij ook dat vonnis neergelegd en in het vonnis van de familierechtbank meldt dus ook dat er in het vonnis van 16/2/2018 staat dat ik110 € per kind moet betalen.
Nu dat klopt dus helemaal niet want ik heb dat vonnis ook. Dat vonnis zegt het volgende
"Vader wordt veroordeelt tot het betalen van een onderhoudsbijdrage van 110 € aan de moeder van voornoemde minderjarigen".
Dat is dus niet per kind maar voor beide kinderen want als het per kind zou zijn dan moet er staan "Vader wordt veroordeelt tot het betalen van een onderhoudsbijdrag van 110 € per maand per kind aan moeder.
Zelfs mijn advocaat die de echtscheiding heeft behandelt, heeft bevestigt dat het daadwerkelijk 110 € voor beide kinderen is oftewel 55 € per kind.
Davo heeft al voor meer dan 6000 € aan mijn ex uitbetaald.
Vinden jullie dat mijn ex valse documenten heeft gebruikt om mij af te persen dus maw valsheid in geschrifte? Ik heb de intentie om naar de politie te stappen.
Bedankt voor jullie antwoord