Beste,
Ik ben in een bedrijf van opleggers ,vrachtwagens begonnen 1990. Zwaar werk , intensief lange dagen en weken. Constructie opgestart als hoofdmecanieker. *Heb arbeidsongeval gehad 08/2019 . Na vele dokters en revalidatie en opvolging uz Gent , dank aan deze voor hun inzet.
Ben ik jaar later op invaliditeit gekomen. Het ongeval was tot 2 x toe erkend door verzekering. Doch hebben ze 9 jaar nog tegen mij procedure opgestart en steeds opnieuw. Maar op het arbeidshof Gent kreeg ik mijn gelijk.
Nu is het bedrijf gestopt 2019 ,verkocht en werknemers ontslagen. Er is enkel nog een bureau op andere plaats om zaak af te sluiten. Geen activiteit meer.
Nu heb ik papieren ontvangen voor naar arbeidsgeneesheer te gaan re integratie. Dat zou duiden op onstslag op medische overmacht. Wil zeggen dat werkgever mij niks hoeft te betalen . Moet ik naar dit onderzoek morgen gaan?. De vakbond zegt van niet , ook op meerdere sites hier voor gezien voor uitleg. En wat zijn de consequenties niet ga. Ik ben nog paar jaren van mijn pensioen . Heb 19 jaar actief geweest in dit bedrijf. Maar totaal met inactiviteit bij 31 jaar. Ik heb steeds van mijn 18 jaar in zelfde branche gewerkt. Graag reactie . Mvg