2008 - 2009 : Vooruit - Achteruit

webmaster
Topic Starter
Beheerder

2008 - 2009 : Vooruit - Achteruit

#1 , 31 dec 2008 15:51

Beste forum-gebruiker,
Beste forum-medewerker,

2008 loopt op zijn einde. Tijd om heel kort even voor- en achteruit te kijken.

2008, een bewogen jaar was het: de duizenden gestelde vragen op ons forum bewijzen het. Hoop, droefnis, frustratie, wanhoop,... af en toe opluchting, geruststelling, ja, soms zelfs vreugde.

2009, een hoopvol jaar wordt het: ondanks alle doemberichten dienen we het nieuwe jaar hoopvol tegemoet te zien. Vlak voordat de zon opkomt is de nacht op zijn donkerst, ook in deze onzekere tijden zal dat blijken.

JuridischForum.be wil in 2009 haar steentje bijdragen tot het hoopvoller maken van uw leven.
Dit is echter enkel mogelijk dankzij de inspanningen van de ondertussen talloze medewerkers. Sta me toe hen in naam van alle forum-gebruikers oprecht te bedanken.
Zonder hen, geen JuridischForum.be...

Prettige eindejaarsfeesten en een gelukkig, gezond en zo zorgen-vrij mogelijk 2009 toegewenst voor u en uw dierbaren !

Bart Demyttenaere
Beheerder JuridischForum.be

Lex

#2 , 13 jan 2009 10:34

Ondanks de vele wensen die iedereen jaarlijks krijgt zullen onze bezoekers in 2009 ook weer massaal trouwen,scheiden, erven, voor de rechter moeten verschijnen enz…2009 zal dus niet verschillen tov. van de vorige jaren.

Ik wens iedereen dan maar een goede gezondheid en een (zo goed als) ‘probleemloos’ jaar.

Ik weet het, ik ben een beetje laat maar ik ben pas terug van een rondreis, van 4 weken, in Argentinië.

Reclame

Terug naar “Praat café”