Verleden week werden meubels geleverd , de firma waar wij de meubels gekocht hadden stuurden ons de meubelen via een andere vervoersfirma , tot hier toe geen probleem tot de tafel diende samen gestoken te worden.
De mannen beweerden dat ze zo'n type tafel nog nooit hadden samen gestoken , na een 2 tal uur slaagden ze erin de tafel in orde te krijgen tot ze de tafel die in een doos in karton stak omdraaiden en zagen dat er schade aan was , ze namen een foto en zegden dat ze dat gingen doorsturen naar de firma waar we de meubels hadden gekocht ,maar dat we zeker ook contact dienden op te nemen om het te melden.
De volgende dag werden verschillende maal geprobeerd om telefonisch contact op te nemen , tevergeefs de volgende dagen werd telkens niet opgenomen , we dienden dan een klacht in via email met de nodige uitleg en foto , tot op heden horen we niets.
Mijn vraag is wat nu?
Ik had gedacht om naar de winkel te gaan waar we de meubels kochten maar daar dat verkopers zijn zullen die ons waarschijnlijk ook onverricht ter zake huiswaarts sturen, met de melding email sturen en dan staan we even ver.
Hopend op een reactie hier op het forum