Facturen staan op zijn naam , wel allemaal gelinkt naar mijn e-mail zelfs het accountnummer staat op mijn e-mailadres geregistreerd kon Proximus mij zeggen.Alle facturen terug sturen naar afzender met vermelding van zijn naam en adres.
Staan facturen op zijn naam ?
Ook al die begunstigden van die facturen aanschrijven/mailen dat de facturen, abonnementen niet van u zijn, en ze uw ex moeten lastigvallen en laten betalen.
Direct ander email adres aanmaken of instellen. Het huidige schrappen.
Het accountnr. staat gelinkt aan uw mailadres = geen wettelijke verbintenis van uwentwege. U heeft trouwens ook de inloggegevens voor zijn myproximusFacturen staan op zijn naam , wel allemaal gelinkt naar mijn e-mail zelfs het accountnummer staat op mijn e-mailadres geregistreerd kon Proximus mij zeggen.Alle facturen terug sturen naar afzender met vermelding van zijn naam en adres.
Staan facturen op zijn naam ?
Ook al die begunstigden van die facturen aanschrijven/mailen dat de facturen, abonnementen niet van u zijn, en ze uw ex moeten lastigvallen en laten betalen.
Direct ander email adres aanmaken of instellen. Het huidige schrappen.
Aangezien al de Facturatie digitaal zijn aangevraagd zullen ze dus ook enkel via mij terecht komen.
Ik kon geen mail gegevens doorgeven aan Proximus zelf omdat ik deze ook niet in mijn bezit heb van hem.
Ik zelf heb ook niets bij Proximus lopen dus moet hij mijn e-mail toch zelf daar persoonlijk hebben doorgegeven?
Want de aankoop is fysiek in de winkel gebeurd meldde ze me.
Maar aangezien ik de persoon ken ging het moeilijk worden zeggen ze...
Ik kan niet zomaar mijn e-mail account verwijderen ook niet want deze is gelinkt naar mijn bedrijf ook.
Wachtwoord van een email accouint veranderen heeft toch 0,0 effect op wie er naar mailtUw wachtwoord veranderen is toch een fluitje van een cent?
Klopt, maar zo vermijd je wel dat een ander je emailadres verder misbruikt.Wachtwoord van een email accouint veranderen heeft toch 0,0 effect op wie er naar mailtUw wachtwoord veranderen is toch een fluitje van een cent?
Als iemand uw email adres opgeeft voor <wat dan ook> kan je je wachtwoord zo veel vervangen als je wil, die emails blijven komen.
Vraagsteller stelt nergens dat dat gebeurtKlopt, maar zo vermijd je wel dat een ander je emailadres verder misbruikt.