Opvragen sms en oproepen via GSM

albertmotar
Topic Starter

Opvragen sms en oproepen via GSM

#1 , 10 apr 2006 15:30

Dag Allemaal,
Gezien mijn relatie (huwelijk) nu wel helemaal op de klippen aan het lopen is en vooral aan het escaleren doe ik een oproep voor het bekomen van een nummer bij proximus of belgacom zodat ik gestuurde ssmen en telefoons van een bepaald nummer kan opvragen ???
M.a.w.: kan ik mijn stalkende vrouw haar oproepen en smsen doen uitprinten voor de rechtbank???

Snel reactie AUB

Alvast bedankt voor de medewerlers !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
krissie

#2 , 10 apr 2006 18:20

Dag Allemaal,
Gezien mijn relatie (huwelijk) nu wel helemaal op de klippen aan het lopen is en vooral aan het escaleren doe ik een oproep voor het bekomen van een nummer bij proximus of belgacom zodat ik gestuurde ssmen en telefoons van een bepaald nummer kan opvragen ???
M.a.w.: kan ik mijn stalkende vrouw haar oproepen en smsen doen uitprinten voor de rechtbank???

Snel reactie AUB

Alvast bedankt voor de medewerlers !
Albertmotard ik poste zojuist iets voor jou onder de topic : bedreiging: zie nu pas jou bericht hier. Op die manier zal je zeker geholpen worden. Goeie moed krissie
: Doe steeds uw best, laat de moed nooit zakken, geef u nooit gewonnen. Misschien zullen anderen u erom haten.
Maar wie u haat zal de strijd nooit winnen, tenzij u hem gaat haten.
En dan vernietigt u uzelf:
R. Nixon

albertmotar
Topic Starter

#3 , 19 jun 2006 10:07

hallo iedereen,
De ombudsdienst heeft schitterend werk gedaan en maak er nu nog steeds gebruik van.
Krissie er was een persoonlijk bericht voor u !
(woordje van dank kijk het even na in uw PB)
Intussen begint alles stillaan een wending te nemen maar donderdag is er uitspraak bij de recht bank van eerste aanleg.Dus nog even afwachten.
Mvg

AM.

Reclame

sofie123456

#4 , 26 apr 2012 17:11

Hallo,

ik kamp met hetzelfde probleem als Albertmotard. Krissie, ik vind die topic bedreiging niet, en vroeg me af of je die link eens naar mij kon doorsturen. Of mocht er iemand anders mij adequate info kunnen doorsturen?

groetjes

peter22

#5 , 27 apr 2012 11:03

kun je dit ook eens naarmij doorsturen, zou graag ook sms en tefoon lijst willen hebben voor rechtbank

mava105
Juridisch actief: Nee

#6 , 27 apr 2012 11:44

Reageren op een post van 6 jaar geleden heeft niet veel zin. Begin liever een nieuwe post. De betrokken personen zijn mogelijks niet eens meer lid van dit forum.

Jerommeke

#7 , 27 apr 2012 18:48

De betrokken personen zijn mogelijks niet eens meer lid van dit forum.
De zoekfunctie werkt wel (nog) altijd. :wink:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... =23&t=1081" onclick="window.open(this.href);return false;

sofie123456

#8 , 28 apr 2012 11:29

Bedankt,

ik hoop dat bij jou alles in orde gekomen is albertmotard

Terug naar “Echtscheiding”