Sorry , maar ik word verplicht om me aan de voorwaarden te houden , en dus is het niet waar dat ik er voor gekozen heb. Blijkbaar begrijp je het niet.Zoals Issued zei: niemand kan u verplichten om ergens over te praten, maar dan moet je ook bereid zijn daar de gevolgen van te dragen. Je bent zelf akkoord gegaan met de probatievoorwaarden, dan dien je je daar ook aan te houden om recht te hebben op de "voordelen" van die probatie.
Het staat je uiteraard vrij om nu niet meer akkoord te gaan met de voorwaarden (dus geen gesprekken meer te hebben met een therapeut), maar aanvaard dan ook dat de gekoppelde voordelen ook ingetrokken worden.
Aan u de keuze.
Mijn vorige huisarts die ik onlangs nog gesproken heb zegt net het tegen over gestelde wat jij beweerd ? Eigenlijk kom ik geen mm verder met jullie advies hier heb ik niks aan. K'zal de vraag gaan stellen aan men raadsman hij weet het jullie niet das het verschil. Ik ben hier weg tot ziens.Een huisarts kan PTSS niet vast stellen. Hij is daar niet voor opgeleid. Hij kan dat wel vermoeden.
Als 1 van je voorwaarden is om psychische begeleiding te hebben, tja dan dient u mee te werken of u schendt uw voorwaarden.
Ofwel ligt uw trauma aan de oorzaak van de door u gepleegde feiten en dan dient daar inderdaad aan gewerkt te worden ofwel ligt het niet aan de oorzaak en dan zal de psycholoog daar ook niet perse over beginnen.
Helemaal niet. Het staat u vrij om u daar niet aan te houden, maar dan ook de gevolgen ervan te dragen.Sorry , maar ik word verplicht om me aan de voorwaarden te houden,
U hebt dus niet voor de gunst van probatie gekozen? Toen men u dit voorstelde hebt u dus gezegd: "Neen, ik ga mij niet aan deze voorwaarden houden!" en TOCH heeft men u deze gunst toegestaan? Neen, dat begrijp ik inderdaad niet;en dus is het niet waar dat ik er voor gekozen heb. Blijkbaar begrijp je het niet.