op 9/7 is mijn man vertrokken,hij is bij mijn nicht gaan wonen,die op dat moment net haar man de deur heeft gewezen.Wij waren gehuwd met scheiding van goederen,hebben vier kinderen.Mijn man is 4 jaar geleden een zaak begonnen,met mijn centen(niet op papier laten zetten,stom ik weet het) en ik moest ervoor thuisblijven omdat hij veel uren kon doen om de boel rendabel te maken.Nu dat inderdaad zo is, laat hij mij en de kinderen zitten,zonder een rooie cent.
Zijn adres is reeds gewijzigd,zijn gerief is verhuisd.
Hij heeft al gezegd dat ik nu naar het OCMW kan gaan voor een uitkering,omdat ik nu officieel alleenstaande ben.
Het huis staat uitsluitend op mijn naam,ik kan dus blijven wonen,àls ik het kan blijven betalen uiteraard.
Waar moet ik nu beginnen?Moet hij alimentatie betalen?Ik wil gaan werken,maar zit dan met een opvangprobleem,creches zitten ver in 't ronde vol.Velen raden mij ook aan NIET te gaan werken
We hebben ook een zoon met een handicap die recht heeft op verhoogde KB.Ik zou de kinderen onderhouden,ze zouden één weekend per twee bij hun vader gaan.
We kunnen door het verlof pas op 4 augustus bij de notaris terecht en ik kan mij nu geen advokaat permitteren,ik ben al blij dat ik de boodschappen kan betalen
(internet is nog op zijn naam,is nog niet mee verhuisd)