Eot

Eot

Renate de Pon
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Eot

#1 , 18 apr 2019 09:35

In mijn EOT staat dat mijn ex me een redelijke som moest betalen in maandelijkse schijven. Hij betaalt dit echter al 17 maanden niet meer, zogezegd omdat de oudste dochter weer naar school is gegaan en ik daar de helft van moet betalen. Zij werkte echter en was reeds 19 op het moment van de echtscheiding en daar staat dus niets van genoteerd. Wat kan ik hier mee doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
glennverbruggen

#2 , 24 apr 2019 08:30

Hangt ervan af wat in je EOT staat. Wat betekend de redelijke som inhoudelijk? Is dit onderhoudsgeld voor jullie kinderen of is dit onderhoudsgeld voor u als ex-partner? Wat zijn de afspraken rond het doel van het onderhoudsgeld en welke kosten zouden jullie gemeenschappelijk dragen?

In ieder geval, indien het om onderhoudsgeld gaat voor je kinderen, moet dit betaald worden tot het kind zijn opleiding heeft afgewerkt of tot op de moment dat er sprake is van een eigen inkomen. Tenzij jullie anders zijn overeengekomen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”