Mss dat de rechter u een zwaardere straf heeft gegeven omdat u als professionele chauffeur het verkeersreglement extra goed zou moeten kennen?
Wat voor een belachelijke redenering is dat nu weer?
Alsof iemand die eenzelfde overtreding begaat maar niet als chauffeur tewerkgesteld is, deze persoon een mildere straf zou kriijgen?
Waar is "iedereen gelijk voor de wet" gebleven?
Ohja dat bestaat in Belgie gewoon niet meer, is klasse-justitie geworden, want grootverdieners/fraudeurs kunnen gewoon hun proces vrijkopen.
Chauffeur inhuren?
Bezorg me er maar eentje, die vanaf maandag tijdelijk 1 maand 6 dagen op 7 in nachtregime wil gaan rijden, en daarna weer kan gaan vertrekken.
Mag daarbovenop ook geen zelfstandige zijn,want aangezien hij met mijn trekker-oplegger de baan op moet, wordt dit anders nog aanzien als schijnzelfstandige ook, en dan kan ik hier nog een nieuw topic gaan openen
En dat allemaal om een voertuig even op de openbare weg te plaatsen zodat werklieden de betonwerken op ons terrein konden uitvoeren. Gewoon belachelijke beslissing van de rechter in eerste aanleg. Heb nog steeds geen enkele verklaring gekregen waarom parket in hoger beroep een zoveel grotere straf mag/kan gaan vorderen. Mocht de politierechter hun aanvankelijke straf ipv voorwaardelijke boete hebben uitgesproken, was ik er vanaf gekomen met max 10 dagen rijverbod, nu heb ik er 30 gekregen. Had ik dit geweten had ik politierechter zelf om de maximumstraf gevraagd.
moedeloos word ik ervan.