Sander, als verschillende mensen reageren met ongeloof op uw stelling (inclusief mezelf), zou het gepast zijn om wel een juridische basis te geven als je denkt anderen weinig kennis te kunnen verwijten.
Als ik wat tussen de lijnen probeer te lezen dan denk ik dat hij bedoeld:
""
indien de verkoper zich aan de wet gehouden had (nl 1 jaar garantie) dan had TS nooit een beroep gedaan op die andere garage. Dus is de verkoper verantwoordelijke voor alle, daaruit vloeiende, kosten.
""
Juridisch slaat dit uiteraard nergens op, laat staan dat men die denkwijze kan gebruiken om ervan overtuigd te zijn dat TS alles zonder probleem zal vergoed krijgen.
Jij hebt nog veel juridische kennis in te halen, zenne, kameraad.
ik weet niet of je het door hebt. Maar ik citeer, wat ik denk, uw standpunt is.
Blijkbaar heb ik uw tekst verkeerd begrepen. Dan begrijp ik er helemaal niets van.
Maar voor het ongelofelijke geval u over onze vragen hebt gelezen.
Kunt u aub uw standpunten eens verduidelijken met rechtspraak of juridische teksten?
Ik zeg niet dat ik u niet geloof, ik wens enkel bij te leren van iemand die duidelijk over meer kennis beschikt dan wie dan ook.
Ik heb trouwens kameraden genoeg op dit moment, dus er is geen plaatsje meer voor u. Maar ik waardeer het aanbod.
Graag terug on-topic aub en staaf uw standpunten eens! Het begint wat op mijn zenuwen te werken.
Dit begint in een nutteloze discussie te veranderen. Dus graag volgende post met de wetgeving erbij.