overbelasting/storing webontvangst pc

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: overbelasting/storing webontvangst pc

#31 , 03 jul 2013 11:00

Rene, die dingen zijn wel op "relatief" eenvoudige manier te verwijderen, hoor. Formatteren is echt niet nodig. Je kan voor zo goed als alle ransoware varianten tools vinden waarmee je de PC kan booten en die het beetje verwijderen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
genieter
Topic Starter

#32 , 04 jul 2013 03:01

Hallucinant! Krijg rond 24.30h een ongevraagde vrijscène binnen (inclusief klaarkomen) via geluiden. We zijn beiden 60-ers en zijn helemaal niet mee met huidige ict toestanden. Voorafgaand: spaans gesprek ivm duiven, ongevraagde info mbt "houden en verzorging van duiven, recent:jullie bezoeken/ sites die helemaal niet toelaatbaar zijn. Het houdt niet op...

genieter
Topic Starter

#33 , 04 jul 2013 04:20

nogmaals het gaat hier over een van de topspelers binnen Belgie die zich hier recent gevestigd heeft.Er is hier veel poen mee gemoeid

nochmaals

Reclame

genieter
Topic Starter

#34 , 04 jul 2013 05:44

Ik krijg hier zware seksscenes binnen, mensen die klaarkomen...minuy
ik krijg hier zware seksboodschappen binnen,het houdt niet op. Concreet. we zouden illegaal websides bezoeken die niet legaal zijn... denken jullie ff mee in functie van
We krijgen hier doorlopend kreunend geleid over seks (live, )

ik

genieter
Topic Starter

#35 , 04 jul 2013 06:10

zells m"n posts hiere worden ondermijnd... wat ik typ volgy niet. Is er hier irmand die hier iets meer weet over zware duivenbuiseness?

Oude Belg

#36 , 04 jul 2013 07:37

Ik heb eerder de indruk dat u met ET te maken hebt. Wat u hier beschrijft is volgens mij onmogelijk met de huidige stand van de aardse wetenschap. Onderzoek uw computer op virussen, malware, enz. Uw buren hebben hier onmogelijk iets mee te maken.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Gebruiker21

#37 , 04 jul 2013 08:41

zells m"n posts hiere worden ondermijnd... wat ik typ volgy niet. Is er hier irmand die hier iets meer weet over zware duivenbuiseness?
Wat hebben vrijscenes in godsnaam met duivensport te maken?

Nogmaals, u mag dan geen ICT kennis hebben, een beetje duidelijker omschrijven WAT er exact gebeurt, daar heb je geen ICT kennis voor nodig: "ik krijg... binnen" is héél erg vaag. HOE krijg je het binnen? Wordt er een filmpje naar je ge-emailed, opent er een website met een filmpje als je je browser opstart, zijn het geluiden via je telefoon? Als je niet de moeite neemt duidelijk te omschrijven wat de symptomen zijn, kunnen we je ook niet helpen, hoor. Als je naar de dokter gaat, moet je toch ook iets meer zeggen dan "ik voel me wat ziekjes" voor de dokter je kan helpen. Je moet daarvoor zelf geen dokter zijn, maar een dokter verwacht dat je zegt "mijn keel doet pijn" of "ik ben heel de tijd misselijk". Niet "ik ben wat ziekjes".

Dus... DUIDELIJKHEID, AUB. Ik krijg bijna de indruk dat je dit hier allemaal uit je duim aan het zuigen bent, want wat je beschrijft is zeer onwaarschijnlijk (al is het wel mogelijk natuurlijk). En ik zie ook echt het verband niet met duivensport, ook al is dit op het hoogste niveau. Ook een beetje realistisch blijven: "een miljoenenbusiness?". In Belgische franken misschien, niet in euro's. De duurste Belgische duif ooit verkocht was 310.000 € (zie http://www.standaard.be/cnt/DMF20130520_00588882" onclick="window.open(this.href);return false;). Dat een duivenmelker er in zijn carrière zo enkele verkoopt is zeer onwaarschijnlijk, dus over miljoenen euro's gaat het echt niet, hoor.

U hebt problemen met uw computer (waarschijnlijk een virus, trojan, worm, ... binnengehaald die uw PC onstabiel maakt) en u vraagt om die reden mensen die iets van de duivenbusiness kennen? Beetje raar, niet?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105

#38 , 05 jul 2013 20:20

Deze vermelde politieboodschap heeft hier niets mee te maken. Zal gewoon toeval zijn.
Aangeven bij politie zal niet veel helpen, want zij krijgen dagelijks zulke meldingen binnen en is geen prioriteit.
Betalen zoals in de melding gevraagd wordt is nog slechter. Geld kwijt. En probleem blijft.
Virus scanner, ... is telaat nu. Bootsysteem is om zeep en zeer moeilijk te verwijderen zonder verlies van gegevens. MAAR WEL TE DOEN.

Heb al 2x zulke meldingen met succes verwijderd maar de meeste collega's formatteren gewoon de harde schijf en dus alle info weg. Wel veel kosten aangerekend.
Gewoon heropstarten in Veilige modus, en dan een herstel uitvoeren van je PC van een paar dagen voordien. Klaar in amper 5 minuutjes, en je bent enkel de zaken van de laatste dag kwijt.

zertyx
Juridisch actief: Ja

#39 , 06 jul 2013 22:13

Inderdaad, dit heb ik ook al enkele keren met succes gedaan. Nadien ook een anti-malware installeren naast een anti virus (en liefst ook firewall). Ik ben tevreden van malwarebytes.

Sent from my Desire S using Tapatalk 4 Beta

Terug naar “Archief”