gerechtsdeurwaarder

lachertje
Topic Starter

Re: gerechtsdeurwaarder

#31 , 04 feb 2013 17:47

heb axa gecontacteerd voor mijn vriendin
zij vinden e rniets van terug

aangetekende zending geen reactie opgekregen

wil nu wel eens weten wie dit berdag opeist aan mijn vriendin
hoe kom ik en haar dit te weten???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Melia

#32 , 27 feb 2013 12:54

Wat zegt de deurwaarder hierover? Wie is volgens hen de schuldeiser?

lachertje
Topic Starter

#33 , 08 mar 2013 08:26

heb ondertussen eens gevraagd aan haar, of zij e rnog iets van heeft vernomen.
zij betaald nu 50€ af mer kan ze niet
Axa blijft gegevens vragen, blijkbaar is er niets terug te vinden
niets meer vernomen van INTERUM
en nog minder van de gerechtsdeurwaarder
wat nu????

Reclame

lachertje
Topic Starter

#34 , 04 apr 2013 08:58

mijn vriendin betaald sinds feb terug 25€ en die maatschappij zowel de bank als incasso als gerechtsdeurwaarder laten niets van zich horen
tja dit zit blijkbaar muurvast

freelance

#35 , 04 apr 2013 14:02

Zowel voor incasso als deurwaarder is dit een lopende zaak , die voor hun part nog ettelijke jaren mag lopen .
Af en toe ( mischien éénmaal per jaar ) halen ze dit dossier nog eens " uit de kast " , om een aanmaning te sturen .
Om daar absolute zekerheid over te krijgen , zal een rechtszaak nodig zijn ( maar is een heel riskante onderneming voor iemand in een precaire financiële situatie ) .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

lachertje
Topic Starter

#36 , 04 apr 2013 15:53

ik denk dat ik u gelijk zal moeten geven freelancemaar vrees dat zij zal blijven betalen aan die 25€ omdat dit voor haar nu eenmaal de goedkoopste oplossing is

bosprocureur

#37 , 04 apr 2013 20:59

ik denk dat ik u gelijk zal moeten geven freelancemaar vrees dat zij zal blijven betalen aan die 25€ omdat dit voor haar nu eenmaal de goedkoopste oplossing is
Ik wil u niet compleet demotiveren, maar informeer eens hoeveel (-weinig) :twisted: er van die 25 € echt naar aflossing gaat?

lachertje
Topic Starter

#38 , 13 aug 2014 19:45

geachte, mag ik deze topic nog eens terug onder u aandacht brengen.

heb geprobeerd gehad met vriendin om iets meer te weten te komen, is geen groot succes geweest.
Maar er is wel iets vreemd de brieven kwamen VROEGER op HAAR en HAAR MAN zijn naam.
Nu ik in deze pot ben gaan roeren, komen de brieven alleen op HAAR NAAM en nu is die gerechtsdeurwaarder terug opgedoken.
Verder is er NOOIT maar dan ook NOOIT een vonnis geweest in hoever is dit nog opeisbaar? gezien dat in het verleden altijd de 2
namen stonden vermeld, en nu niet meer

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”