schade in winkel

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: schade in winkel

#31 , 18 okt 2011 14:34

Nee dit klopt niet, een verzekeringsagent zal NOOIT persoonlijk geld gaan incasseren. Ofwel wordt zo'n zaak tussen verzekeringen onderling geregeld, ofwel komt er een rechtbank aan te pas. Wat nu gebeurd is, lijkt me helemaal niet kosjer. Oplichting, afpersing...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#32 , 18 okt 2011 14:41

Lijkt mij ook zoiets.... is er een document afgegeven en getekend waarin de klager/ zijn verzekeringsmaatschappij afziet van verdere stappen en het bedrag wordt aanvaard als volledige schadeloosstelling en er verder geen vervolging zullen instellen.

Gebruiker21

#33 , 18 okt 2011 14:51

Ik denk dat de moeder al blij mag zijn dat ze een bewijsje heeft dat ze dat geld betaalt heeft, zonder meer. Ik vermoed echter dat ze nu helemaal niets in handen heeft...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

prima
Topic Starter

#34 , 18 okt 2011 18:29

Ja klinkt idd alsof het met de maffia te maken heeft.

De verzekeringsagent heeft wel degelijk op die moment het geld geëist en mijn moeder heeft het gegeven. Ik denk dat ze bang had voor wat er verder zou gebeuren.

Was zelf op die moment te kwaad om er verder op in te gaan toen ze het vertelde dus hoop voor haar dat ze een bewijs in handen heeft.

Gebruiker21

#35 , 19 okt 2011 08:53

Dan nog zou ik klacht indienen bij de politie. Dit zijn onaanvaardbare (afpersings-)praktijken!

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”