....Vandaag opnieuw poging gedaan om kinderen af te halen, gesloten deur, gsm uit.
Netjes naar de politie gegaan, ctrl C ctrl V en de datums aanpassen ondertekenen en tot de volgende keer ......
Ken ik... op de duur voelt ge u een onnozele... mijn boodschap naar alle forumbezoekers: ZIEHIER WAT EEN VONNIS of ARREST WAARD IS...wanneer je geconfronteerd wordt met een ouder die het regelrecht aan z'n laars blijft lappen.
....Ex lacht gewoon het gerecht uit en speelt zelf rechter. Heb soms echt zin om hele gekke dingen te beginnen doen maar besef dat dit zich tegen me zal keren, ik sta recht in mn schoenen en ga dit zo houden....
'k heb mij zo 1 jaar lang kunnen bedwingen om geen gekke dingen te doen..... wacht maar tot men die klachten gaat seponeren...believe me .... na een jaar was ik het kots beu... en na heel lang dreigen dat het zo niet verder kon, heb ik uit wanhoop zelf actie ondernomen... resultaat...: bij de onderzoekrechter .... die eindelijk LUISTERT en de WAARHEID wil achterhalen...heeft alle pv's incl...geseponeerde pv's opgevroepen...onderzoek bij mijn dochter wees uit op oudervervreemding...=> ex werd door parket gedagvaard en PLOTS zag ik mijn dochter terug!!! => in eerste instantie kreeg moeder veroordeling van 6 maanden effectieve gevangenisstraf... MAAAAAAAAAR.......ondertussen was de schade wel aangericht...! Dus ik heb nu spijt dat ik niet eerder heb ingegrepen...want schade herstellen kunnen ze niet....mijn dochter gaat er aan ten onder...met hun en mijn ogen op.
....Geduld, kalmte en vertrouwen in het gerecht en mn advocaat...
Geduld...ja, maar bedenk dat tijd tegen u keert...wetende wat ze uw kind allemaal wijsmaken.... lees er maar is de bevindingen van de deskundige op na in mijn dossier...."het kind kan er werkelijk GEK van worden..."
Kalmte... zeker, dat is afhankelijke van persoon tot persoon... in vele situaties is dat voor mij geen probleem, maar men heeft het TE ver gepushed... en bewaar maar is uw kalmte als je ten einde raad, wanhopig, moedeloos, uitgeput, radeloos,...wordt
vertrouwen in Justitie: DAT is voor mij gedaan! helemaal...Als advocaten zelf, hulpverleners, allerlei organisaties, vooraanstaande kinderpsychiaters en zelfs de Europese commissie v de rechten van het kind geen vertrouwen hebben in Justitie (daar zijn de zoveel onbegrijpelijke vonnissen het bewijs van....)...en na m'n eigen ervaring....dan ik ook niet meer!!!
advocaat vertrouwen ....zeker..maar wees daar voorzichtig in. Ikzelf ben pas bij na de 4de advocaat eindelijk de "juiste" gevonden... die heeft niet alleen voldoende of juiste kennis heeft, maar ook het gezond verstand heeft en ook nog het menselijk aspect van zo'n "procedure" mee ondersteunt.... niet te onderschatten!