Even wat ernstiger.

lucgescheiden

Re: Even wat ernstiger.

#31 , 01 jul 2010 18:25

Ook zonder media belangstelling meen ik dat het begrip 'eerlijk proces' louter en alleen een persoonlijke interpretatie betreft van de dienstdoende advocaat.

Hoeveel advocaten 'verdedigen' hun clienteel niet volgens de wettelijk bepalingen van een 'eerlijk proces', maar schuwen het gebruik van een valse argumentatie absoluut niet. Hoeveel advocaten 'winnen' dergelijke zaken, maar negeerden hiervoor de onmenselijke gevolgen voor zowel de tegenpartij als voor hun eigen clienten, maar lieten zich uitsluitend voort stuwen door de gedachte aan hun nieuwe Mercedes.
Dergelijke advocaten richten met hun 'eerlijk proces' meer schade aan dan onze maatschappij kan verwerken, ze ondergraven het geloof van de bevolking in onze rechtsstaat uit puur winsbejag. Toch blijken dergelijke mispels nog te kunnen genieten van een ongestoorde nachtrust en blijken zelfs aanziens te verwerven.

Als ik hierboven lees dat hun opleiding dit wenst te voorkomen, dan lijkt het mij dat deze mss grondig dient te worden herzien als falend?
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

Terug naar “Praat café”