huurovereenkomst

asperger
Juridisch actief: Nee

Re: huurovereenkomst

#16 , 05 jan 2019 15:09

U moet als huurder daarvoor een oplossing zoeken die u bevalt.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#17 , 05 jan 2019 15:20

U moet als huurder daarvoor een oplossing zoeken die u bevalt.
…. En die ook nog iets of wat rekening houdt met de rechten van de eigenaar..
Vijf maand onderbreking is zonder meer overdreven.

asperger

#18 , 05 jan 2019 15:25

Uiteraard!
Dat is het uitgangspunt...
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Robert25
Topic Starter

#19 , 05 jan 2019 17:06

uiteraard heb ik begrip voor de eigenaar verkoper , sleutel afgeven aan een voor mij onbekend persoon zoals makelaar , brrrrrr
familie hebben wij niet in Belgie , wel wat kennissen , maar ook die
gaan overwinteren.Maar we moeten voorlopig toch wel afreizen uit ons hoofd zetten , daar echtgenote een operatie moet ondergaan en ik dubbel ziet en ook onder behandeling ben.
wet van Murphy , alle ongemak tegelijker tijd .

Robert25

bosprocureur

#20 , 05 jan 2019 17:15

Dus jullie zijn sowieso thuis. Sterkte!

U zendt gewoon een bericht aan de eigenaar met de uren dat het u past; uiteraard kan u ook voorstellen om week per week af te spreken, naargelang van de uren die passen als jullie onregelmatig thuis zijn.

Terug naar “Huren”